Psicomotricitat a les escoles
Des del Patronat Municipal de Serveis i d'Atenció a les Persones de Martorell, oferim un suport tècnic i de recursos humans a les escoles públiques de Martorell, donant un servei de psicomotricitat escolar adreçat als alumnes de l'etapa d'Infantil.
Cada escola,(les professores d'Infantil, Direcció i la coordinadora d'Infantil), juntament amb la tècnica del Patronat i les monitores del Patronat, consensua com es donarà aquest servei, amb una reunió a principi de curs per establir les bases de treball(temporització, metodologia i avaluació) i un altra reunió a final de curs per avaluar com ha estat el servei i quines propostes de millora es poden contemplar.
D'aquest manera es dóna el servei ajustat a cada necessitat i partint de la realitat de cada escola, sempre amb una primera mirada conjunta cap al benefici de l'infant.
Les tècniques que donen aquest servei són professionals especialitzades en psicomotricitat i amb molts anys d'experiència; totes segueixen la mateixa línia de treball, basada en la línia de Bernard Acouturier i sota la mirada de la Pedagogia Sistèmica.
Escoles que participen d’aquest servei:
Mercè Rodoreda, J. R.Jiménez, Lola Anglada, Vicente Aleixandre i J. Echegaray.